Sjukskriven till 31 Mars.!

Min läkare sjukskrev mig till den 31 Mars, men meningen är att jag ska arbesträna. Så har rehab möte nästa tisdag å samma dag har jag även ett sjukgymnastbesök inbokat...pust vilken dag det blir !

Min spikmatta har kommit...=)  Utvärdering sker senare...har bara testat den 10 minuter, men var varm i kroppen efter.

Eftersom man är gräsänka så måste ja försöka dammsuga idag, eller kanske ska tvinga min särbo som kommer i helgen =)  Ehmm...JAG SKA GÖRA DET

PS. Har inte rensat avloppet än....


Kommentarer
Postat av: L H

he he det där avloppet kommer nog din pojkvän få ta hand om nån gång han är hemma istället.. ;)

2009-03-05 @ 16:14:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0