Ett brev på posten...

Har fått kallelsen till att göra CT-skalle nu på onsdag. Ska bli spännande...eller ? Tror som nevrologen att de inte kommer  hitta nåt av ondo där...men man vet ju aldrig...

NU ikväll blir det ivf Melodifestivalen =) Tror att jag håller på shirley, men man kanske ändrar sig när man ser framträdanden ikväll.

I Helgen har jag ingen pojkvän som hälsar på, så får gosa med min favorit bebis ikväll istället =) Nä vem ska byta i sängen ? Åhhh jag som vanligt...Smygtittar på avloppet....NJAE en annan dag !
Det ser väl inte så skitigt ut ?


Kommentarer
Postat av: No blue....

Du Shirley var INTE med...

2009-03-14 @ 22:36:32
Postat av: Särbo

Men "No Blue", behöver du tolk för att förstå att shirley betyder Sarah? :-P Avloppet...det ser skitigt ut, RENSA!! =)

2009-03-15 @ 10:06:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0