Man gör något nytt nästan varje månad ...

Sitter och har just sett den sista delen av melodifestivalen. Ja vad säger man ? Hur kunde  Sarah Dawn Finer inte gå vidare ! ! Lovar att jag ska rösta två gånger i sista chansen =) 

Nu ska ni få höra vad jag har gjort som jag aldrig gjort förrut ( ivf hemma) :

 1. Bytt dammsugarpåse
2. Frostat av frysen
3. Planterat om blommorna

Nu känner jag mig väldigt duktig =) Så nu är det väl min särbos del att ta fönsterna =) Något som  inte är gjort sen vi flytta in för 1 1/2 halvt år sen.

Sen så har jag även lärt mig att sticka en åremössa, se så fin den  =) Obs ! Min kompis har en likadan...

Jag (i den blåa mössan) tillsammans med min kompis P som stickat en likadan

Kommentarer
Postat av: Karro

Duktigt Boppan... =)

De var inte illa.....

2009-03-02 @ 18:50:40
Postat av: Anonym

Vuxenpoäng... =)

2009-03-16 @ 16:43:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0